Instructeurs

Quinten Ampe
Quinten AmpeHead of Training
+32 486 76 67 59

Quinten is gezagvoerder op de Boeing 737 in een grote Europese luchtvaartmaatschapij. In zijn vrije dagen is hij vaak al vliegend te zien in België, werkt hij voor de club of doet hij aan sport.
Bruno Van Branteghem
Bruno Van BranteghemVlieginstructeur
+32 479 68 29 88

David Van Rillaer
David Van RillaerVlieg- & theorie instructeur
+32 479 29 07 96

Luc Hendrix
Luc HendrixVlieginstructeur
+32 486 31 03 94

Luc heeft een CPL en geeft vlieginstructie aan Engels- en Franstalige studenten. Hij heeft meer dan 30 jaar ervaring, van de Belgian Aviation School tot Eurocontrol. Zijn motto is "Leer vliegen op een veilige manier".
Nick Berckmans
Nick BerckmansVlieg- & theorie instructeur
+32 497 61 81 56

Nick vliegt momenteel met de Airbus A320-familie door heel Europa. Hij is gepassioneerd door de algemene luchtvaart en kan regelmatig gezien worden op de kleinere vliegveldjes in het land.
Nicolas Maes
Nicolas MaesVlieginstructeur
+32 476 80 05 19

Nicolas heeft in totaal meer dan 3500 uur in gevechtsvliegtuigen en is actief als vlieginstructeur bij de Belgische luchtcomponent. Vliegen is en blijft zijn grote passie!
Thierry Buzin
Thierry BuzinVlieginstructeur
+32 468 00 49 77

Petri Tuomainen
Petri TuomainenVlieginstructeur
+32 472 04 06 40

Tom Swaelens
Tom SwaelensVlieginstructeur
+32 478 08 52 50

Na een paar jaar in het buitenland is Tom nu co-piloot op de B747 en werkt hij voor een kleine Belgische vrachtluchtvaartmaatschappij. Als hij niet in een vliegtuig zit, kun je hem al joggend in het bos vinden of wandelen met de hond. Beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
Michael Van Bladel
Michael Van BladelVlieginstructeur
+32 478 60 84 47

Michael is first officer bij Brussels Airlines op de Airbus A320. Hij begon zijn vliegcarriëre in 2016 bij Ostend Air College. Tijdens Covid werd hij het beu om met beide voeten op de grond te staan, dus vloog hij via een vliegtuigmakelaardij vliegtuigen door Europa voor hun kopers en verkopers. Hij behaalde ook zijn FI-rating en geeft sindsdien les, waarbij hij een grote liefde ontdekte voor het begeleiden van anderen in deze fantastische vliegwereld.
Philippe Mertens
Philippe MertensTheorie instructeur
n/a

Philippe is een internationale telecomnetwerkingenieur en een voormalige vluchtsimulator-technicus van Sabena. Als 'gepensioneerde' privépiloot is hij zeer gemotiveerd om zijn kennis te delen om luchtvaartenthousiasten een fascinerende wereld te helpen ontdekken.
Evy Janssens
Evy JanssensTheorie instructeur
+32 472 86 02 54

Evy is lijnpilote en vliegt de Boeing 737 met vracht vanuit Luik. Tijdens haar vrije tijd doet ze allerlei activiteiten waaronder sport.
Carlos Sequeira
Carlos SequeiraTheorie instructeur
n/a

Carlos heeft jarenlange ervaring in de luchtvaartsector. Hij vliegt fulltime als piloot voor een grote Europese luchtvaartmaatschappij en is tevens psycholoog, die actief pleit voor geestelijk welzijn in de luchtvaart. Momenteel rondt hij de master Aviation Human Factors af om luchtvaartpsycholoog te worden. Zijn vrije tijd besteedt hij aan zijn tweede passie: yogales geven.
Jelle Vanderhaeghe
Jelle VanderhaegheTheorie instructeur
+32 494 16 12 93

Jelle piloot op de B747 gebaseerd in Luik en heeft meer dan 15 jaar ervaring in het les geven van PPL- en ATPL-theorie.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

Sabena Aeroclub

Nabij Brussel, hart van Europa
Hoogwaardige, professionele training
Meertalig & internationaal
Vriendelijke & persoonlijke atmosfeer

Contacteer ons

Humbeeksesteenweg 313
1980 Grimbergen, België
+32 2 252 08 08
info@sabena-aeroclub.be

Onze locatie

Onze thuisbasis is Grimbergen, slechts 15 km ten noorden van de Belgische hoofdstad en de internationale luchthaven van Zaventem.