Initiatievluchten

Ooit gedroomd om zelf een vliegtuig te besturen? Dit is je kans!

Een initiatievlucht is een unieke ervaring geschikt voor mensen van alle leeftijden. Je neemt plaats in de pilotenstoel van een sportvliegtuig en vliegt onder toezicht van een van onze ervaren instructeurs. Grijp je kans om zelf een vliegtuig te besturen! Bekijk jouw huis of andere bezienswaardigheden van bovenaf. Geniet van het gevoel van vrijheid. Initiatievluchten zijn ook interessant voor bedrijven als incentive of origineel cadeau. Vluchten zijn mogelijk vanaf 30 minuten of meer, afhankelijk van de gekozen route en luchtoefeningen.

Kostprijs

De kost van een initiatievlucht is gebaseerd op de huurprijs van het gekozen vliegtuig. Vluchten op onze twee-zits vliegtuigen (meest gebruikt voor initiatievluchten) starten vanaf € 265 per uur. Onze vier-zits vliegtuigen kunnen ook worden gebruikt worden als je passagiers wilt meenemen (1 student, 1 instructeur , max. 2 passagiers). De prijs is dan € 310 per uur voor het toestel. De all-in prijs (dus geen extra kosten te verwachten) zal vóór de dag van je vlucht worden meegedeeld.