Algemene Voorwaarden

Website privacybeleid

Dit privacybeleid zet uiteen hoe de Sabena Aeroclub vzw alle informatie gebruikt en beschermt die u de Sabena Aeroclub vzw geeft wanneer u deze website gebruikt.

De Sabena Aeroclub vzw spant zich in om ervoor te zorgen dat uw privacy wordt beschermd. Mochten wij u vragen om bepaalde informatie te verstrekken waarmee u kunt worden geïdentificeerd bij het gebruik van deze website, dan kunt u er zeker van zijn dat deze alleen zal worden gebruikt in overeenstemming met deze privacyverklaring.

Welke gegevens we verzamelen

Naam en voornaam, telefoonnummer, e-mailadres en andere relevante gegevens voor bepaalde formulieren.

Google Analytics

Wij maken gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de websites gebruiken. De aldus verkregen informatie wordt, met inbegrip van het adres van uw computer (IP-adres), overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe onze websites gebruikt worden, om rapporten over de websites aan ons te kunnen verstrekken en om haar adverteerders informatie over de effectiviteit van hun campagnes te kunnen bieden.

Veiligheid

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw informatie veilig is. Om ongeoorloofde toegang of openbaarmaking te voorkomen, hebben we geschikte fysieke, elektronische en bestuurlijke procedures ingevoerd om de informatie die we online verzamelen te beschermen en te beveiligen.

Verwijzingen naar andere websites

Onze website kan links naar andere interessante websites bevatten. Zodra u echter deze links heeft gebruikt om onze site te verlaten, moet u er rekening mee houden dat we geen enkele controle hebben over die andere website. Daarom kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor de bescherming en privacy van enige informatie die u verstrekt tijdens het bezoeken van dergelijke sites en dergelijke sites vallen niet onder deze privacyverklaring. Wees voorzichtig en kijk naar de privacyverklaring die van toepassing is op de betreffende website.

Beheer van uw persoonlijke gegevens

U heeft te allen tijde en kosteloos het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens. U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens, verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien..

Disclaimer

De website van de Sabena Aeroclub is eigendom van de Sabena Aeroclub vzw en wordt met de nodige zorgvuldigheid beheerd. De website wordt regelmatig bijgewerkt en aangepast. De Sabena Aeroclub vzw geeft geen garanties met betrekking tot de volledigheid en correctheid, alsook met betrekking tot het al dan niet up-to-date zijn van gegevens en andere informatie op deze website. De Sabena Aeroclub vzw is niet aansprakelijk voor enige of onrechtstreekse schade die zou kunnen voortvloeien uit het gebruik van de op de website aangeboden informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt. Evenmin zijn wij aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuistheden en/of verouderde informatie. Opsommingen van en verwijzingen naar prijzen en acties in verband met de verhuur van vliegtuigen; alsook in het kader van de dienstverlening van de Sabena Aeroclub vzw zijn steeds informatief. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

Sabena Aeroclub

Nabij Brussel, hart van Europa
Hoogwaardige, professionele training
Meertalig & internationaal
Vriendelijke & persoonlijke atmosfeer

Contacteer ons

1980 Grimbergen, België

Onze locatie

Onze thuisbasis is Grimbergen, slechts 15 km ten noorden van de Belgische hoofdstad en de internationale luchthaven van Zaventem.