Tarieven

Algemene kosten

Alle prijzen zijn indicatief en onderhevig aan verandering. Geldig vanaf januari 2024
Per jaar
Steunend lid
Steun de club en wordt uitgenodigd voor evenementen, ontvang het laatste nieuws, etc.
Vliegend lid
Jaarlijks betaald in januari. Voor nieuwe leden die later in het jaar lid worden gebeurt de berekening pro rata, per kwartaal. Dit bedrag omvat een verzekering. Er is ook een eenmalige bijdrage van € 250 die betaald moet worden bij het aangaan van het lidmaatschap.
PPL theorie opleiding
Dit omvat theorie boeken, instructeur vergoedingen, oefenexamens, lessen gedurende het hele jaar en steunend lidmaatschap.

Huurprijs vliegtuigen voor leden

Inclusief brandstof en olie.
Per minuut
Per uur
OO-FLC (Cessna 152)
OO-SAA & OO-SAC (Diamond 20)