Vloot

De Sabena Aeroclub bezit momenteel 5 vliegtuigen:
OO-FLC
Cessna 152
2-zits trainer
Kruissnelheid: 100 kts
Uitrusting: basis
OO-SAA & SAC
Diamond 20
2-zits trainer
Uitrusting: basic, GPS
OO-JMC
Piper Archer II
4-zits trainer + reizen
Uitrusting: basis, autopilot
OO-SAG
Piper Archer III
4-zits reizen
Uitrusting: basis, GPS, autopilot
Leden kunnen hun vliegtuig reserveren door in te loggen op onze reserveringswebsite en kunnen alle handleidingen downloaden op ons Pilot Portal.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

Sabena Aeroclub

Nabij Brussel, hart van Europa
Hoogwaardige, professionele training
Meertalig & internationaal
Vriendelijke & persoonlijke atmosfeer

Contacteer ons

1980 Grimbergen, België

Onze locatie

Onze thuisbasis is Grimbergen, slechts 15 km ten noorden van de Belgische hoofdstad en de internationale luchthaven van Zaventem.